28 Ağustos 2009 Cuma

Araç Çubuğu Oluşturulamıyor Hatası : Programsız Çözüm


Birkaç gün önce , bilgisayarımda bu tür bir hatayla karşılaştım. Hızlı başlat çubuğu öğelerim tamamen silinmişti ve hızlı başlatı iptal edip tekrar açmaya çalıştığımda Araç Çubuğu Oluşturulamıyor Hatasıyla karşılaştım.


internette araştırdım,araştırmaz olaydım. 20 Ayrı siteye girdim,hepsi birbirini kopyalamış ve kopyaladıkları Link Kırık. Yani Hiçbir işe yaramayan bir Çöplük.

Bu linklerin kırık olduğunu görüp forumlardan yardım isteyenlerin konularını okudum,Çoğuna "yeni bir kullanıcı aç ordan devam et eskisini unut gitsin" gibi mantıksız bir açıklama yapılmış.
Bu arkadaşlar da bu söyleneni doğru kabul etmişler. Halbuki, çözüm çok basit.

Verdikleri link bir Vb Script'ti. Ne Yapabileceği Konusunda ufak çaplı bir beyin fırtınası yaptım.

Sonrada yeni bir kullanıcı açıp,Hızlı başlatın gittiği yeri kontrol ettim. Hızlı başlatın Klasörünü aldım,Ana kullanıcıda olması gereken yere attım. işte sonuç.

Ne kadar basitmiş değil mi?

Peki nerde bu hızlı başlatın kaynağı. Hızlı başlat bir internet explorer hizmetidir. Ne alaka bilmiyorum ama microsoft böyle bir bağlantı kurmuş. Hızlı başlatı,bilgisayarınızdan aşağıdaki yolu takip ederek bulabilirsiniz. Bulamaz iseniz yeni kullanıcı açıp ordakini bulmanız gerekiyor.

C:\Documents and Settings\Administrator\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch

0 yorum:

  ©Web Teknolojileri Blogunda Yayımlanan Tüm yazılar Creative Commons Lisans Haklarıyla korunmaktadır. Kaynak Gösterilmek şartıyla kullanılabilir.

Creative Commons License